חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האקווריום הלאומי של מלטה

Powered by GetYourGuide
האקווריום Malta National Aquarium – פעילות כיפית, הייני באקווריומים גדולים וטובים יותר בעולם, אך היה ממש נחמד. פעילות שמסתיימת תוך שעה אז כדאי לשלב עם עוד דברים…
 
האקווריום הלאומי 🐠
(רחוב Triq It-Trunciera בקאוורה, בוגיבה)
אטרקציה נהדרת ומסקרנת. צופים ביותר ממאה מינים של דגים, כרישים, צלופחים, מדוזות, תמנונים וצורות חיים ימיות נוספות. במקום גם מחלקה של דו חיים- צפרדעים, לטאות וחרקים.
אחרי התשלום בקופה יש עמדת צילום שויתרתי עליה זה חסך לי המתנה לכניסה. המסלול עצמו היה קצר ממה שחשבתי, 40 דקות מספיקות.
במבנה יש מסעדת ביסטרו וחנות מרצ'נדייז, בחוץ יש מתקן שעשועים מגניב לילדים וגלידרייה. 
ניתן לשלב את הביקור שם עם מקומות נוספים בבוגיבה (כמו מפעל השוקולד, מוזיאון אוסף המכוניות הקלאסיות. קפה דל מאר הידוע גם צמוד לשם.
מציעה להגיע עד שעה 10:30 כדי להספיק להאכלת כרישים ועוד הפעלות שיש…
יופי של מקום להעביר בו כמה שעות. עדיף לשמור ליום גשום, אם יש לכם כזה. תצוגות מרשימות של דגים, כרישים וזוחלים, כולל אפשרות לסיור "מאחורי הקלעים" של המקום. הילדות מאד נהנו והתפעלו.
באטרקציות רבות (למשל, השיט במערה הכחולה) מקבלים הנחה של 3 יורו למחיר הכרטיס למבוגר בלבד.
 
Powered by GetYourGuide

האקווריום הלאומי של מלטה, השוכן בעיירת בוגיבה על חופי הים התיכון, הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב תיירים ומשפחות המבקשות לבלות יום חוויתי ומהנה על רקע העולם הימי העשיר והמגוון של הים התיכון. במאמר זה, נחקור את כל מה שצריך לדעת על האקווריום, כולל תצוגות מרתקות, פעילויות ייחודיות וטיפים לביקור מוצלח.

מבנה האקווריום והתצוגות

האקווריום הלאומי של מלטה בנוי בצורה מרהיבה שמזכירה צדף ענק, ובו יותר מ-50 מיכלים המארחים למעלה ממאה מינים שונים של יצורים ימיים. המבקרים יכולים לצפות בכרישים, צלופחים, מדוזות, תמנונים, דגים טרופיים וצורות חיים נוספות שמקורן בים התיכון ובאזורים טרופיים אחרים.

המסלול באקווריום כולל תצוגות שונות המדמות בתי גידול טבעיים של היצורים הימיים, כולל שוניות אלמוגים, יערות אצות ואזורים חופים רדודים. בנוסף ליצורים ימיים, ישנה גם מחלקה של דו-חיים, שבה מוצגות צפרדעים, לטאות וחרקים, המוסיפות גיוון והעשרה לחוויית הביקור.

פעילויות ואטרקציות נוספות

הביקור באקווריום מציע לא רק תצפיות על עולם המים, אלא גם מגוון פעילויות מרתקות נוספות. אחת מהן היא הסיור "מאחורי הקלעים", שבו ניתן ללמוד על תחזוקת האקווריום, גידול היצורים הימיים והטיפול בהם. סיור זה מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים המעוניינות להעמיק את הידע וההבנה על החיים הימיים.

בנוסף, האקווריום מציע גם פעילויות חווייתיות כמו האכלת הכרישים, אשר נערכת בשעות מסוימות ביום. מומלץ להגיע מוקדם כדי להבטיח מקום באחת מההפעלות הללו.

מתקנים ושירותים

האקווריום כולל גם מספר מתקנים ושירותים המיועדים להשלמת החוויה. בתוך המבנה תוכלו למצוא מסעדת ביסטרו המציעה מגוון מאכלים ושתייה, חנות מרצ'נדייז המציעה מזכרות ותזכורות מביקורכם, וכן מתקן שעשועים מגניב לילדים שבו הם יכולים לבלות ולהשתעשע בזמן שאתם נרגעים בגלידרייה שבמקום.

טיפים לביקור מוצלח

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהביקור באקווריום:

  • הנחות והטבות: מומלץ לבדוק עם המלון שבו אתם שוהים אם הם מציעים שוברים להנחה בכרטיסי הכניסה. פעמים רבות ניתן להשיג הנחה של 3 יורו לכרטיס מבוגר, מה שהופך את המחיר למשמעותי יותר נגיש.
  • איסוף פקקי פלסטיק: אם אתם מגיעים עם ילדים, כדאי לדעת שיש אפשרות לכניסה חינמית לילד עם הבאת 10 פקקים של בקבוקי פלסטיק. זו דרך מצוינת להוזיל את עלות הביקור.
  • שעות ההגעה: כדאי להגיע עד השעה 10:30 בבוקר כדי להספיק להשתתף בהאכלת הכרישים ובפעילויות אחרות המתקיימות במהלך היום.
  • שילוב עם אטרקציות נוספות: ניתן לשלב את הביקור באקווריום עם אטרקציות נוספות באזור בוגיבה, כגון מוזיאון אוסף המכוניות הקלאסיות, מפעל השוקולד או קפה דל מאר הידוע שנמצא ממש בסמוך לאקווריום.

סיכום

האקווריום הלאומי של מלטה מציע חוויה ימית עשירה ומגוונת המתאימה לכל המשפחה. עם תצוגות מרהיבות, פעילויות מרתקות ומתקנים נוחים, הוא מהווה יעד מושלם להעביר בו כמה שעות נעימות. אם אתם מחפשים פעילות מהנה ומחנכת בו זמנית במלטה, האקווריום הלאומי בהחלט שווה ביקור.

Powered by GetYourGuide

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במלטה מתחילה כאן

דילוג לתוכן